Recruiter (interim)

Voor de gemeente Nijkerk zoekt pzSearch een recruiter (interim). Je ondersteunt de gemeente bij de uitdaging om nieuwe collega’s te vinden en te binden. Collega’s die passen bij de veranderende organisatie en toegespitst zijn op de (toekomstige) uitdagingen die de gemeente op haar pad krijgt. Je gaat zodoende in gesprek met de teamleider om een goed beeld te krijgen van de vacature. Ook schrijf je wervende vacatureteksten en bedenk je de juiste wervingscampagne. Verder adviseer je de teamleiders over de te voeren procedure en welke instrumenten kunnen worden ingezet. Je benadert proactief kandidaten d.m.v. search bijvoorbeeld via LinkedIn of social media. Je voert gesprekken met kandidaten. Bovendien voer je gesprekken met kandidaten. Met jouw kennis en kunde fungeer je als sparringpartner en adviseer je. In deze rol werk je nauw samen met de HRM adviseurs. Daarnaast heb je contact met de personeelsadministratie over het publiceren van de vacatures en de administratieve afhandeling van het selectietraject. Tot slot werk je samen met de externe partners. Gezocht wordt een kandidaat (HBO) met minimaal vijf jaar ervaring als recruiter in de afgelopen tien jaar. Verder heb je bij voorkeur recente ervaring in een gemeentelijke omgeving. Tevens heb je ervaring met het werving & selectiesysteem Easycruit. Bovendien heb je ervaring met inkoop en aanbestedingstrajecten van inhuur personeel. Je weet wat er nodig is om moeilijk vervulbare vacatures toch ingevuld te krijgen. Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Tot slot ben je proactief, resultaatgericht, klantgericht, creatief en kan je onder druk prioriteiten stellen. Middels een aanbesteding wordt een tijdelijke opdracht aangeboden voor de duur van zes maanden (interim). Verlenging is eventueel mogelijk. 24 uur per week. Startdatum: 1 oktober 2021. Tarief in overleg.
hrbanen.nl
06-09-2021 13:53