HR medewerker (interim)

Voor de gemeente Leidschendam-Voorburg zoekt pzSearch een HR medewerker (interim). Als HR medewerker ben je de belangrijke spin in het web tussen de personeels- en salarisadministratie en de HR adviseurs. Je signaleert, je plant en organiseert alles wat er nodig is om een aantal belangrijke HR processen soepel te laten verlopen. Denk bijvoorbeeld aan werving & selectie, inhuur externen en verzuim. Als key-user zorg je voor een goede inrichting van de HR systemen en je haalt er de benodigde managementinformatie uit. Je beantwoordt praktische, eerstelijns vragen en als het nodig is stem je af met de HR adviseur. Daarnaast stel je in samenspraak met de HR adviseur maatwerkbrieven op en zorg je voor een hoge kwaliteit. Verder zorg je ook samen met de HR- en de financiële adviseurs voor actuele formatieoverzichten. En je controleert formatiewijzigingen en voert ze door. Gezocht wordt een medewerker met een afgeronde opleiding op het gebied van Personeel & Arbeid of HRM (HBO niveau). Je hebt minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring als junior HR-adviseur in de afgelopen vijf jaar. Ook ben je minimaal twee jaar werkzaam geweest bij een gemeente. Verder ben je enthousiast, heb je een dienstverlenende persoonlijkheid en houd je van aanpakken. Je bouwt graag mee aan een professioneel HR team. Je bent proactief, kan goed tegen hectiek en je bent communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk). Je bent een teamplayer, maar je kunt ook prima zelfstandig werken. Je houdt ervan om met cijfers te werken en bent zeer vaardig met Word en Excel. Ervaring met Connexys en CAR-UWO is een must. Geboden wordt een tijdelijke functie (interim) voor zes maanden (32 tot 36 uur). Je bent beschikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag. Optie tot verlenging is na deze zes maanden mogelijk voor 8 tot 16 uur in de week, voor een jaar. ‘Bring your own device’ is van toepassing (mobiele telefoon incl.abonnement en een laptop of iPad). Marktconform salaris.
pzsearch
05-09-2019 17:19